Kerja dan Kerja


Sehari lagi bekerja di kawasan Batu Caves, dekat2 Bolton .. mcm kt UK la plak hehe


Perjalanan pagi td lancar jer cuma slow sikit kt depan istana. Mcm pelik lak jalan kat KL ni kurang kereta time rush hour ni. Tapi aku tgk kat Jalan Kuching menghala ke Pusat Bandaraya jam 3-4 lane terus, takut aku tgk .. mcm mana laaa yg drive keta manual tu konfirm kebas kaki hehe .. sabor je lah.
.....................................................................................................................................................................


Jam dh pukul 4.00 ptg skrg, dah hampir time aku merempit balik ke Putrajaya, badan mcm tak fit ler plak rasanya. Rasanya aku tido awal semalam, ntah ler.


Keja arini agak membosankan sebab aku dah siapkan keja portion aku pagi tadi. Esok sepatutnya aku kena pegi Temerloh utk download data berkaitan dengan keja aku ni, tapi aku minta excuse kt bos aku, sebab member aku yg sorang lagi tu pun dah tahu mcm mana nak buat kerja tu. Banyak kerja lain yang aku nak siapkan, ni gara2 tugasan yang diberi tak ikut yg dirancang, belum siap yang tgh dibuat dah diarah buat yang baru. so jadi bertindih. Malas aku nak komen, ni semua pengurusan atasan punya cerita, rasanya dh tak boleh guna word "pengurusan" tapi guna "pengarahan", sebab dah tak terurus aku tgk flow kerja di ofis aku tu. Lantak laaa .. korang bos kan, aku kuli saja ..


Nantilah aku bercerita panjang ttg hal ofis aku ni ... dah nak berkemas balik ke rumah.


Adiosss

0 Response to Kerja dan Kerja

Related Posts with Thumbnails