Pagi di Batu Caves


Pagi di Batu Caves ..


Bila aku sebut @Batu Caves, ramai lak tanya aku "aik tangga ke?" ... ampes tul hehe.
Biasa laa kan Batu Caves famous dgn tangga kuil. Tapi aku bukan buat keja kat kuil tu daaaa ... kat kawasan Batu Caves laaa .. kawasan Batu Caves ni besar apa.


Pagi ni awal aku keluar dari rumah, 7.30 pagi dh tunggu lif .. call member aku suruh tunggu kt rumah jer toksah pegi ofis sebab buang minyak keta saja, lagipun rumah kitorang dekat jer, baik terus ke tempat keja saja.


Berenti kejap isi minyak n beli breakfast terus aku bertolak, dalam pukul 8.00pagi dari Putrajaya dan sampai kat Batu Caves jam 8.35 ... 35 minit, ntah ler cepat ke lambat, ikut highway MEX (lama aku tak merempit atas highway MEX ni hehe), keluar kt Kuchai Lama masuk highway KL Seremban, Jalan Istana, Lebuhraya Mahameru, Jalan Kuching dan masuk MRR2  dan sampai ke tempat kerja aku tu. Bleh plak aku hafal jalan2 ni. Nanti laa aku cerita pengalaman yang buatkan aku tau dan ingat nama jalan2 kt KL ni.


ok .. sambung keja ...  nanti sambung ...

0 Response to Pagi di Batu Caves

Related Posts with Thumbnails