Di Sebalik Bulan Kelahiran Aku


Di sebalik bulan kelahiran aku ... Disember


DISEMBER
* Sangat setia dan pemurah.
* Bersifat patriotik.
* Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
* Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
* Bercita-cita tinggi.
* Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.
* Seronok bila didampingi.
* Suka bercampur dengan orang.
* Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
* Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
* Tidak pandai berpura-pura.
* Cepat marah.
* Perangai yang mudah berubah-ubah.
* Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
* Benci pada kongkongan.
* Suka berlawak.
* Pandai buat lawak dan berfikiran logik
 
Byk posting aku skrg cerita tentang kelahiran saja, bukan apa mood birthday masih ada hehe .. so layan jer lah.
 
Tentang rahsia kelahiran pada bulan Disember oleh Dr. Fadzilah Kamsah ni aku pun tak tau nak komen sgt, cuma kalau dlm list di atas tu 80% betul dan sama dengan sikap aku rasanya, tapi tu penilaian aku terhadap diri sendiri, selalunya bila nilai diri sendiri ni masing2 selalu akan jadi "bias" untuk diri sendiri, biasa laa kekurangan sikap pada diri sendiri kdg2 bagi tuan badan rasa ia ok, tapi pada sesetengah org lain merasakan ia menjelekkan. Oleh itu, biarlah org di sekeliling yang nilai kebenaran hasil kajian tu dengan diri aku. Cuma kita perlu faham yang setiap perbuatan ada sebabnya dan setiap tingkah laku ada puncanya, lain laa kalau something wrong dengan mental org tu.

0 Response to Di Sebalik Bulan Kelahiran Aku

Related Posts with Thumbnails