4 hari ke Kuantan


Kuantan ... lokasi aku akan berkampung selama 4 hari dari 21 sampai 24 Disember. Kerja ler, apa lagi ... kalau boleh makan angin kan bagus, Cherating n Balok dah dekat sgt dah hehe


Dah byk kali aku ke Kuantan atas urusan kerja, tapi aku still tak bleh nak ingat jalan2 kat sana, mungkin sebab aku pergi sana tak drive sendiri, jalan2 utama tu ingat laa kot. Kali ni aku stay kat hotel MS Garden, 1st time nak stay kat situ, sebelum ni aku selalu stay kat Megaview Hotel.


Selalunya sebelum ni kalau aku ke Kuantan mesti lajak ke Kemaman cari sata n keropok. Kali ni tgk laa keadaan. Sebenarnya mcm takde mood sgt nak outstation, minggu lepas dah di Temerloh, aku tak berapa suka outstation berturut2 mcm ni, kalau boleh terus jer 2 minggu, bukan apa, masa banyak sgt terbuang atas jalan je sebab kali ni pegi dgn kereta, kalau flight takpe jugak kurang bazirkan masa atas jalan. Aku ni dah ler tak boleh nak membaca atas kereta terutama kalau aku duk belakang bila org lain drive, pening jadinya, so apa lagi, aku tidur sajalah. Esok perjalanan dlm 3-4 jam nak terperuk dalam kereta, adehhhh bosan2.


Blog ni nampaknya akan senyap laa 4 hari, tapi kalau aku jumpa internet Insyaallah aku melalut laa lagi dalam ni. Kalau tak jumpa, 4 hari lagi baru laa ada posting baru.


Kuantan ... here i come.

1 Response to 4 hari ke Kuantan

  1. welcome to Kuantan...

    selamat bekerja ya...bukan berholiday :)

Related Posts with Thumbnails