Takde Tajuk ...


adoiiii ... letihnyer, baru sampai dari Gombak. Arini aku keja luar ..


Keja kt Gombak ni satu penyiksaan pada kaki sebenarnya sebab nak drive dari Putrajaya ke Gombak waktu rush hour pagi2 n ptg mmg amat membosankan. Mujur arini bos aku yang drive, so aku tido jer lah dlm keta wakakaka ... lantak ler dia nak kata apa.


Keja kat Gombak ni byk fasa, minggu ni aku di Gombak dan selepas ni minggu2 akan dtg aku akan ke Temerloh dan Kuantan. Keja aku ni mmg mcm ni keja luar jer byk.


Arini juga ada org nak beli kamera aku, kamera kesayangan aku tu dh jarang sgt aku guna so aku nak let go je senang, jual body kamera sajer lens aku simpan sebab mmg plan nak beli body model lain yg lebih latest. kalau boleh yg skrin lebih besar. Aku punya buyer tu dari Kuantan, dan nasib dia ler sebab aku mmg nak ke Kuantan ujung bulan ni, so aku minta dia deposit dulu as commitment fee n balance bayar masa jumpa nanti. Selamat Tinggal D70s kesayanganku .. hopefully tuan baru nanti akan jaga ko dgn baik.


Ok .. nak balik ... see ya.

0 Response to Takde Tajuk ...

Related Posts with Thumbnails