TGIF


Thanks God It's Friday ..


Sepanjang minggu ni terasa amatlah malas aku nak bekerja, tapi dipaksa juga diri untuk siapkan tugas2 yang masih pending. Mungkin tempias cuti Raya Haji aritu masih melekat kot. Harap2 weekend ni dpt rehatkan diri sikit, kena muhasabah diri juga yg kena aku kena rajin kerja supaya tak dikategori makan gaji buta saja. Harap2 juga minggu depan semangat bekerja datang semula.


Pagi ni, Putrajaya diselubungi cuaca sejuk dan nyaman sebab semalam hujan, malas betul rasanya nak bangun pagi tadi sebab sejuk, dh tu badan pula ada sikit2 sengal sebab ke gym semalam, rajin laa plak aku ke gym skrg. Bila kita dah tahu mcm mana nak guna peralatan yang ada lagi best nak ke gym. Takde laa jadi rusa masuk kampung bila masuk gym, guna peralatan main terkam jer, last sekali tak dpt kebaikan tapi dapat kepenatan dan kesakitan saja.


Blog aku ni rasanya dh 90% siap arrangement dan re-designing. Mcm ada org tu cakap ler simple n masculine ... mmg aku nak simple jer tapi masculine tu tak terlintas la plak wakakaka .. tapi mcm malu2 lak nak ajak org masuk baca sebab byk hal kat blog aku ni hanyalah hal2 berkait diri aku dan byk membebel jer hahaha .. anyway nak juga cuba sentuh hal2 serius sikit lepas ni.


Sebelum ni aku minat gila fotografi, mcm2 peralatan fotografi aku beli dari kamera DSLR sampai dry cabinet, tapi lepas setahun belajar dan mencuba, minta tu mcm dh jadi tukun tiruan dlm diri aku, kemahuan tu ada tapi byk perkara yang menghalang terutama kerja aku skrg, takde masa nak buat hal lain yang perlukan komitmen mcm aktiviti fotografi ni, keja luar makin banyak dan tak putus2, hujung bulan ni 3 minggu keja luar, ofis mcm tempat singgah jer. Weekend saja laa masa nak rehat kepala otak. Rasanya mcm nak jual brg2 fotografi aku tu, simpan saja pun nanti boleh rosak n naik fungus, kalau dh jadi mcm tu dh takde harga dah, rugi ler plak.

1 Response to TGIF

  1. suker bebeno membebel.... kohkohkoh.. larikkkkkkkkkkk~

Related Posts with Thumbnails