Hari dapat gaji vs Hari bayar hutang


Harini kepala otak aku agak serabut, mcm takde mood nak buat apa sahaja .. ada berkaita dgn hal cinta sebenarnya, tapi lain kali lah aku cerita panjang bab cinta ni, skrg masanya tak seswai.

Apa yang aku nak melalut adalah ttg gaji, harini gaji masuk, setelah membuat beberapa kunjungan hormat ke bank2 selepas mengelaurkan duit dpt dilihat dah tinggal setengah jumlah gaji yg dpt tu. Adoi, hutang n hutang .. ada sesetengah org nak bagi sedap sikit diorang panggil "pinjaman", sama jer lah tu.

Hari ni aku dh jelaskan semua hutang2 spt kereta dan kad kredit. Semua tu perlu, takde kereta maknanya patah kaki ler aku, takde kad kredit maknanya susah laa aku nak buat kerja seperti outstation, takkan aku nak bawa duit ribu2 dlm poket kot, nakc ari mampos zaman samun menyamun dan ragut meragut tgh berleluasa skrg.

Dah ler cerita bab duit dan hutang ni. nanti aku erita bab lain lak .. adiosss


0 Response to Hari dapat gaji vs Hari bayar hutang

Related Posts with Thumbnails