HEADACHE


Alhamdulillah, selamat jugak aku sampai balik ke rumah dari kursus. Takde laa jauh sgt tmpatnya, tapi dari pukul 2.00 petang tadi kepala aku ni dilanda HEADACHE, sampai skrg pun masih rasa berdenyut2. Masa drive nak balik tadi aku dh risau semacam jer sebab tak bleh nak consentrate, ditambah dgn rasa mengantuk lagi, so slow jer aku drive balik tadi.


Rasanya ni kesan berjaga tgk bola semalam ler. Tempat aku menginap takde la plak siaran Astro yang ada bola, so terpaksa ler keluar ke kedai mamak kt area tu tgk game Belanda vs Slovakia, mujur ler on the way nak keluar terserempak dgn En. Aziz, (salah sorang bos and merangkap member ler hehe) dia pun minat bola jugak so dah dgn dia sekali aku angkut ke kedai mamak tgk bola hehe. Kira nasib baik ler ada member join tgk bola, kalau tak sorang jer ler aku melayan bola kt kedai mamak tu. Balik dlm 12.30 mlm sambung sembang lak sampai 1.30 pagi kt lobi tempat menginap. Pagi td masuk dengar taklimat, pukul 11.00 pagi mata aku dh layu hehe. Terpaksa ler jugak tahan sampai habis.

Ok lah .. aku nak keluar pegi pasar malam kejap, jalan2 sikit kot2 leh kurang sakit kepala ni.

0 Response to HEADACHE

Related Posts with Thumbnails