2nd Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2010




Pesta belon datang lagi .. hehe

Ni buka belon mainan kanak2 tu tapi belon udara panas yang besar tu dan boleh naik lagi .. kali ni kali kedua diadakans ebab thn lepas dpt sambutan hangat sampai 150 000 org dtg.

Tahun ni 4 hari diadakan kernival ni, dari Khamis sampai Ahad. Tadi aku tgk khemah2 dh naik, siap dah ada pesawat ringan di bawa ke lokasi maybe ada pameran jugak kot. Tgk bilangan khemah rasanya 2-3 kali ganda besar dr thn lepas.

Aku bukan minat sgt nak naik belon ni tp aku nak amik gambar belon tu dan jugak gelagat org yg dtg tuu, gila photo shot dh mai balik dlm kepala otak aku ni hehe. Setiap hari jam 7.45 pagi sampai 8.15 pagi dan pukul 5.45 ptg sampai 5.15 ptg adalah waktu khas utk photographer2 masuk ke kawasan pelancaran belon utk amik gambar. So kali ni mmg aku nak pegi ler, thn lepas dh terlepas peluang. Saja jer gatai nak menembak lak skrg ni.

0 Response to 2nd Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2010

Related Posts with Thumbnails