Badminton .. Formula 1 .. Bolasepak


MALAYSIA BOLEH !!!


Sorakan Malaysia Boleh bergema bila Datuk Lee Chong Wei berjaya memenangi kategori perseorangan lelaki kejohanan badminton Seluruh England edisi ke-100 selepas menewaskan pemain Jepun, Kenichi Tago 21-19, 21-19 di Arena Kebangsaan di Birmingham, London. Suasana di Arena tersebut dh mcm suasana di Malaysia rasanya, bila sorakan penyokong Malaysia bergema di segenap penjuru Arena,  penyokong2 Malaysia di sana yang terdiri dari pelajar2 Malaysia dari seluruh England sedikit sebanyak sokongan mereka itu menyumbang kepada semangat dan konsentrasi Lee Chong Wei.







Ferrari kembali ...
Formula 1 kembali membuka tirai di Litar Bahrain .. nampaknya Ferrari kembali menunjukkan taring selepas persembahan hambar thn lepas. Alonso dan Massa di tempat pertama dan kedua, ketiga Lewis Hamilton. Michael Schumacher di tempat ke-6 (ok laa untuk penampilan sulung selepas beberapa thn bersara). Team Malaysia plak, Lotus F1 berkedudukan di kelompok belakang sekali, tp yg menariknya dua-dua pelumba Lorus dpt menamatkan perlumbaan, satu prestasi yg baik utk pasukan baru.


Manchester United Menang ..


Manchester United menang lagi .. Kalahkan Fulham 3-0 .. sekali lagi Rooney menjadi pemusnah berbisa buat MU dgn 2 jaringan dan Berbatov dgn satu gol. MU skrg kembali ke takhta liga tapi lebih satu perlawanan berbanding Chelsea, sekiranya Chelsea menang perlawanan seterusnya takhta liga akan bertukar tangan lagi. RACE TO THE FINISH. GLORY GLORY GLORY

0 Response to Badminton .. Formula 1 .. Bolasepak

Related Posts with Thumbnails