Tagged ..



Ampeh btul Sky ni, aku lak di tagged nya .. hehe sebab sahabat dunia akhirat yang tagged aku jadi aku jawab ler jugak  .. (tp dlm hati ni, siap ko nanti aku tagged ko yang 3 kali ganda panjang dari yg ni nanti hehehe)


1. Adakah anda rase HOT ??
kurang hot .. sebab ekon ofis aku ni sejuk giler arini

2. Upload gambo wallpaper pc/ laptop yang anda guna skang..



3. Cerita sket pasal gambo
background template blog aku .. aku mmg suka sesuatu yang abstrak dan absurd.
4. Bila kali terakhir anda makan piza?
hmmm .. sebulan lepas .. pizza home made kt Oasis Kafe B. B. Bangi
5. Lagu terakhir anda dengar.
trouble is a friend .. lenka
6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Gotong royong kt ofis aku sebab nak implement 5S.
7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama ape?
Nick utama di alam virtual  aku RyCO .. tp utk komuniti anak negeri dan ofis, aku guna nick Putra.
8. Sila tag lagik 8 orang.
aku baekkkk .. tanak tag wakakaka

9. Siapakah orang no. 1 kepada anda?
ntah
10. Katakan sesuatu kepada orang no. 5
ntah lagi
11. No. 3 ada hubungan kepada siapa?
ntah jugak
12. Bagaimana pula dengan no. 4?
lagi ntah
13. Pesanan kepada orang no. 7.
ntha jer
14. Kata2 Cinta kepada orang no.6
ntah tak tau ..
15. Adakah no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan
ada .. dua2 takde nama dlm list
16. Berikan 5 perkara yg anda tahu tentang orang yang mentag anda
a. suka makan, sekali makan melantak giler tp kurus gak...miahaha

b. suke keta hehe
c. kaki karok
d. suka tulis blog
e. stay kt sg. merab hehehe
17. Persamaan antara kambing dan lembu..
Dua-dua ada 4 kaki .. kecuali yg cacat ler
18. Perasaan anda semasa membuat tag ini
Rasa kenyang sebab baru lepas makan
19. Adakah Si Razman itu sengal?
anak saper tu ??

dah siap ... sori ler sebab aku jawab mcm tak betul sebab blog aku ni tak ramai yang baca, lagipun kesian nak tag org sebab kenanya org yg sama jugak hehehe

1 Response to Tagged ..

  1. Sky0ne says:

    akhirnya...hahahah

Related Posts with Thumbnails