Durian Raiders : Mission to Jelebu


Hah .. tengok tajuk dasat giler hehe .. tapi just nak citer misi memenuhi jemputan member Wise Community dari Negeri Sembilan iaitu bro Ijamcc yang menjemput ke rumahnya di Jelebu untuk makan durian di rumahnya.

Kejadian berlaku pada hari Sabtu bersamaan 18 Julai 2010. Perjalanan dari Equine Park disertai Layzree (merangkap tukang sponsor kenderaan dan driver hehe), Skyone dan Nirel. Bertolak lebih kurang jam 2.15 ptg dan berenti sekejap di R&R Seremban, kitorang sampai di lokasi pertemuan di Stadium Paroi tepat jam 3.30 ptg seperti yang dijanjikan, tepat oooo. Kemudian disertai tuan rumah, meknik dan bro abe macho. Tuan rumah bro ijamcc mengepalai konvoi ke rumahnya di Jelebu. Dengan jalan berliku2 di Bukit Tangga dan suasana hujan renyai2 serta kabus tebal membuatkan aku terasa mcm nak pegi ke Genting laa plak hehe.

Sampai saja di rumah bro Ijam dah dpt bau harum durian tu hehe ... sekali dia bawa keluar buah durian tu terus dgn terujanya masing mengopek durian dan tak sempat pandang kiri kana terus melantak durian yang ada tu hehe.

Jemputan yang hadir haritu ada ler dlm 11 org, tp meriah giler sambil makan sambil mengutuk mengata dan ketawa sesama sendiri.

Lepas selesai makan2 sampai nak termuntah rasanya kitorang berambus balik, kali ni balik ikut highway LEKAS, saja nak try highway baru. Aku sampai rumah jam 9.30 malam, tp on the way nak balik sempat tapau air cap badak 3 botol sbg bekalan takut2 terus demam kang kerana aksi terlampau melantak durian hehe.

Thanks to bro ijamcc dan keluarga yang sudi mengkendurikan durain2 di rumahnya. dan thanks juga kepada semua yang hadir Layzree, Skyone, Nirelwof, Mcnick,. Tee, Abe Macho n keluarga, Fendi n keluarga.

7 Response to Durian Raiders : Mission to Jelebu

  1. Sky0ne says:

    fendi la wei, bukan fazli...fazli tu ko...hihi

  2. wakaka .. mabuk durian lagi ke aku ni .. konpius dgn sorang lagi wiser nama sama dgn aku

  3. Saiyed says:

    ooo...part tapau air cap badak je ko citer ye?? part ko lunch dulu kat RNR seremban pastu singgah makan nasik ayam sblm balik rumah ko tak citer ye??

    wakakakakka

  4. hehe .. lunch rnr & nasi ayam mlm tu takde kaitan dgn durian, sebab tu tak masuk dlm isi2 yg berkaitan hehe ...

  5. b4r1n4 says:

    aduh! sungguh menggoda durian tu, hehe~

  6. wah bestnya... baru baik demam gara2 durian ni..

  7. barine : godaan nafsu makan yg sukar dikawal hehe

    aieda : makan durian sampai demam .. dasat2 hehe

Related Posts with Thumbnails