Keletihan dan Kesengalan Badanku ...


Tajuk entri ni khas menggambarkan apa aku rasa sekarang ... letih dan sengal satu badan. Kenapa ?? Bahana family day ofis aku ler .. letih2 pun tetap best ...

Family Day ofis aku kali ni bertempat di Pengkalan Balak, Melaka. Ni kali ke-7 kalau tak silap aku family day ofis aku ni, tp takde sponsor, sebab ni bukan aktiviti rasmi jabatan aku, just cawangan aku jer, masing2 bayar.

Kali ni yg menariknya aku dpt sama2 melepaskan anak2 penyu ke laut. Sebab dekat resort tu ada pusat konservasi penyu. 1st time dlm hidup aku pengang anak penyu. Sekali pegang rasa mcm getah jer mcm ular getah yg jual kt kedai mainan tu hehe.

Ok .. nanti aku cerita detail, badan letih2 ni malas ler plak nak taip panjang2 ... adiooss

0 Response to Keletihan dan Kesengalan Badanku ...

Related Posts with Thumbnails