External Hard Disk Baru



Harini bertambah satu lagi gadget aku, 2 hari menunggu stok sampai, akhirnya barang dah ada dalam tangan.

External Hard Disk 500 GB .. Cover jer tu brand Samsung tp hard disk brand Western Digital dengan harga RM205. Harga asalnya RM189 jer, tp sebab aku tukar ambik casing yg cun n nipis sikit, so kena ler tambah sikit harganya. Tambah dlm RM15 jer so tak kisah ler.

Mmg byk benda aku nak kena transfer dlm ExHDD ni sebab dah merata fail2 aku berselerak, dlm PC ofis dan dlm Laptop Ofis. Ni kes laptop aku rosak aritu ler, semua dah lintang pukang fail2 kerja dan fail personal aku. Tapi external ni utk kegunaan personal aku, utk kerja2 ofis sori ler beb .. nak guna utk kerja2 ofis sila bagi harta pejabat utk aku gunakan yer. Tak sanggup aku nak duk tadah virus komputer org jer. 

Apa2 pun laptop tetap masih menjadi target aku, hopefully dpt beli secepat yg mungkin ler. Masih dalam mengumpul duit, maybe lepas raya cukup ler budget kot hehe.

4 Response to External Hard Disk Baru

  1. nOsayha says:

    pink kaLer heheheee~

  2. nOsayha says:
    This comment has been removed by the author.
  3. b4r1n4 says:

    wallah :)

    sama lah, my EHD pun 500GB gak. puas hati..sumbat sampai lebam :P

  4. nosayha : bukan pink ler .. wana merah tu hehe

    barine : yup .. puas menyumbat fail hehe

Related Posts with Thumbnails