Kerja .. Kerja


Yuhuuuu .. hehe lama tersadai blog aku nih. Entah apsal kt ofis aku punya network tak leh nak posting entri ke blog, dh kena block kot. Kedekut betul laa .. selalunya aku taip di rumah & posting kt ofis. Tapi skrg kena tukar rutin ler plak.

Hari ni mcm biasa jugak, aku kerja luar, dh 2 bulan punch card aku 98% kosong sebab kerja luar. Rasanya sampai raya puasa ler aku bermastautin kt ofis org ni. Apa bleh buat, dh nature keja aku mcm ni. Satu lagi sepatutnya kena outstation, tp bos-bos aku masih di dalam dilema nak tentukan tmpat outstation, aku tunggu jer, tp kalau bleh tau awal lagi bagus, bleh jugak buat advance utk outstation. Kalau outstation ni maybe dlm 2 minggu, jenuh jugak nak membayar sewa hotel kalau tak buat advance. Tapi harap2 ler jgn outstation time bulan puasa. Mmg aku pernah outstation time puasa tp masalahnya projek aku sekarang ni berkaitan dgn constructions & kena buat cek kat site, kalau pegi outstation lepas tu sehari sampai 2 site nak kena lawat & cek dlm bulan puasa, mau pengsan aku jap lagi hehe. Tapi kalau kena jugak, maksudnya kena plan pecah kerja ler utk team aku ni. Apa nak buat SYMP.

Ok .. nanti sambung lagi ...

0 Response to Kerja .. Kerja

Related Posts with Thumbnails