Boring Sunday


Hari Ahad … mati kutu rasanya aku harini, dh tak tahu nak buat apa, sepagi aku kt rumah jer, tidur n rehat jer, lama tak lepak kt rumah hari weekend, selalunya ada jer program atau keja2 lain yang menyebabkan aku tak berada kt rumah hari2 weekend ni, minggu ni nampaknya free sikit masa aku, tp weekend minggu depan tak dapat ler nak lepak2 kt rumah sebab ada keja luar.


Sebenarnya dlm pukul 11.00 pagi tadi member ada call nak mintak pinjam videocam and ajak pegi tgk drag race pukul 2.00 ptg ni sebab ada member sorang lagi masuk. Tapi aku dh takde videocam lagipun aku tak berapa suka duk berjemur tgh panas skrg kecuali ada kerja yang penting sbb aku baru jer sihat dari serangan demam, tak suka betul aku bila demam, habis satu badan lesu. Dah tu dlm kepala byk lak duk pikir hal kerja yang nk kena buat.

So aku kt rumah jer pagi ni, tgk tv n kemas2 sikit rumah aku tu yg dah nampak mcm bengkel motor tu, sekali tgk mcm kedai repair computer pun ada hehe.

Tu tadi ler, skrg aku dtg ofis jap, cek emel n msg2 aku yg ada tu kot2 ada yang penting, so sempat ler aku masukkan entri baru kt blog aku ni, lebih mcm membebel jer ni hehe.

0 Response to Boring Sunday

Related Posts with Thumbnails