Lepak2 Malam Minggu ...



Salam Selamat wahai rakan2 ku ... dah lama juga aku tak masuk post baru .. malas and tak sempat and takde idea beberapa hari ni. Nak kata aku takde aktiviti, tak jugak ... merata aku merayap 2-3 hari lepas. Merayap sebab nak lupakan2 masalah2 yang ada, dari aku pening2 anda layan blues sorang2 kt rumah baik aku keluar ronda2 sambil cuci mata hehehe. Selain tu aktiviti kelab2 yg aku sertai tetap berjalan.

So aku nak update sikit lah, Jumaat lepas dengan jayanya berlangsunglah TT WiSECommunity utk kawasan Putrajaya yang bertempat di SOHO Seafood Bandar Baru Bangi. Saja jer aku tak up TT kt dlm Putrajaya sebab faham2 sajalah, Putrajaya ni masalah parking agak kritikal sekarang, kalau setakat nak kumpul sembang2 tu kt Dataran Purta boleh, tapi kalau nak makan n minum sekali tu konfirm sesak time2 malam cuti mcm tu. So untuk memudahkan pencarian dan parking ahli2 yang nak datang SOHO Bandar baru bangi lah jawapannya, dekat dgn exit Kajang n mudah nak cari, parking pun luas.

Selain TT aku pulak terbeli lak kasut crocs 2 pasang ... hehehe .. dh lama nak duk niat nak beli so tercapai laa jugak hajat hehe ...


TT start lebih kurang jam 9.30 dan habis lebih kurang jam 12.00 tgh malam ... kehadiran agak memuaskan lebih 20 org, ramai yang masih kt kampung sebab sambung cuti dari CNY aritu. Ni ada beberapa gambar yg sempat aku snap dgn kamera henpon aku.







ni ler bahana jadi cameraman .. gambar aku lak takde hehe

2 Response to Lepak2 Malam Minggu ...

  1. Sky0ne says:

    layannn....

  2. jimah says:

    biase ah tu.. sape yg tgkp gmbr mmg x ley nk interprame.. hee..

Related Posts with Thumbnails