Kisah Si Lady Driver - part 2


Huh .. baru jer aku post ttg kisah lady driver yg poyo pagi tadi, ingat dpt ler aku tenangkan fikiran sikit ptg ni, tapi nak dijadikan kereta (ehhh silap) cerita, time lunch tadi lagi sekali aku mengalami pengalaman menyakitkan dengan lady driver lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ............  ampeh betul laaaaaaaaa.

Kes kali ni lain plak, yg pagi tadi sebab bawak keta poyo dan terkial2, tapi kali ni bawak keta konon2 cekap tapi membahayakan org lain. Aku keluar dari parking rumah dan dalam berenti beli kuih sikit, lepas keta aku gerak dalam nak masuk gear 3 tiba2 ada sebuah kereta dari simpang sebelah kanan aku zassssssssss keluar, apa lagi kelam kabut aku brek habis semua brg dan buku atas kerusi depan dan blakang jatuh ke bawah, dah dekat sgt dah, kalau lambat 2 saat aku brek mmg berlanggar nyer .. yang lagi bt aku hangin tu, pompuan malaun tu aku rasa langsung tak sedar pun kereta aku dan keadaan aku brek mengejut tu, aku jalan lurus laaa, ko keluar simpang, patut ko tgk laa kiri kanan dulu ... lepas gerak semula aku kejar nak tgk sapa rupa2nya sorang pompuan aku rasa mmg org gomen dan anak dia duk sekolah blakang kt ruang tengah sambil sembang dgn dia, tapi dia mmg tak tau pun kes tadi. Dia keluar simpang tak tengok kiri tapi tgk kanan jer arah dia nak belok, aku dtg dari kiri dia ... kereta Proton Perdana plet W** 2** .. aku tau laa keta ko mahal, laju, tapi bawak keta laju pun keselamatan org lain amik berat laaa sama, kalau ko nak cepat ke nak tunjuk terer sgt ko jgn laa menyusahkan org ...

Pengajaran -  Pandu keta tu kalau nak keluar simpang tgk kiri kanan dulu, kalau berenti dulu lagi bagus dan tgk kiri kanan, bukan main tekan minyak nak tunjuk ko bleh keluar korner laju dengan megahnyeee  ...




0 Response to Kisah Si Lady Driver - part 2

Related Posts with Thumbnails