Coretan ringkas ...


Alhamdulillah .. aku dah kembali ke Putrajaya dan ibu bapa aku pun dah sihat sikit, tapi aku masih bimbang dgn keadaan aku yang masih ada effect dari kesan kejadian aritu terutama ayah aku tu. Apa bole buat, dah umur diorang melepasi 70 thn mcm2 penyakit mula nak dtg, so aku kena ler bersedia utk mencari treatment yang sesuai utk diorang.

Baru2 ni aku terbaca kes anak buang bapa kt tempat tunggu bas dan ada plak tgk tv cerita anak2 derhaka ni, diorang ni tak takut ke balasan di akhirat nanti, sejahat2 ibubapa kita mereka tetap ibubapa, wajib kita menjaga mereka. Kalau diorang ada kesilapan itu antara mereka dan Allah, kita sbg anak kena jalankan tanggungjawab kita.

Ok .. takde idea arini, byk sgt dlm kepala otak aku ni. Tarikh 13.2.2010 makin dekat, tarikh yang akan membawa sejuta kesedihan pada diri aku dan mungkin takkan dpt diubati lagi luka kali ini. Dulu hanya ibubapa aku tempat aku mengadu, tapi nampaknya kali ni aku rasa aku tak nak bebankan diorang dgn masalah peribadi aku lagi ... biarlah aku tanggung sendiri.

0 Response to Coretan ringkas ...

Related Posts with Thumbnails