Hectic Weekend


Hello all ..

Just nak share apa aku buat sepanjang weekend baru2 ni, what a hectic weekend ..

Sabtu pagi aku di rumah, mcm biasa laa cuci apa yg patut, rumah bujang laa katakan semua kena buat sendiri. Petang siskit aku ke Subang Jaya mengambil cik kak sorang tu hehe. Dari sana maka bermulalah aktiviti memandu aku, saja jer nak drive sebab dh lama tak meronda-ronda di KL. Lokasi pertama dinner, buat gila pegi makan nasi ayam Mancongkam kt area2 Setapak, mmg best n layan giler nasi ayam garing dia, walaupun sedap tapi aku penah rasa nasi ayam yg lebih sedap dari tu.

Lokasi seterusnya, Sportplanet Ampang, sebab nak jumpa member aku nirel & cik yah, lagipun masa tgh makan td pun nirel dh call suruh aku pegi n main futsal sebab ramai members yg kensel last minit, so aku pun bergegas laaa ke sana. Sampai kat court aku tgk ada 7 org jer main, patut laa mamat tu call aku tadi, mmg tak cukup korum. Terus salin baju dan kasut. Apa lagi aku terjah laa court futsal tu tanpa warm up dan tanpa apa2 aktiviti mereganggkan otot. Akibatnya aku dpt bertahan dlm 10 minit jer, lepas tu dah mcm nak pancit, dgn nasi ayam tadi mcam nak keluar balik jer .. adehhh haru betui, lepas melantak nasi ayam mainfutsal, bagus .. bagus .. rehat kejap n masuk balik, tapi tak sampai 10 mitin jugak aku dh lentok hehe .. tak tahan beb, lama tak menyepak nih, lagipun yang main tu semua muda2 lebih kurang 4-5 th muda dari aku. Nampak sgt aku ni dh tua hehe.

Lepas dari Sportplanet, pagi cari tempat minum lak, lokasi seterusnya char kuey teow Mali's Corner. Mula2 pagi yang kat jalan malinja tu, yg tenmpat asal dia, tapi samapai2 jer penuh keta parking nak cari lobang nak masuk parking pun takde, so last sekali decide pergi ke cawangan dia kat Danau Kota. nasib baik yang kat Danau kota tu senang jugak dpt parking walaupun keadaan agak crowded jugak, biasa laa malam minggu mcm tu ramai or pegi Uptown sebelah tu jer.

Dalam pukul 1.30 baru beredar dari Mali's dan aku pegi roda2 kat uptown Danau Kota tu, alang2 dh sampai kan. Dalam hati mcm nak beli jam n kasut crocs, tapi takde design yang best laa plak, so takde beli apa2 just jalan2 cari pasal jer hehehe. Lebih kurang jam 2.15 baru aku gerak balik. Letih giler, layan tido nyenyak malam tu hehe.

Adiosss


2 Response to Hectic Weekend

  1. penat haaa jalan2 kat uptown... mau pitam wooo.... psl avatar n karok yg best tu takmo citer ke.. heheheh~

  2. Saiyed says:

    hahaha...nasib baik ko tak muntah ijo kat dlm court tu...

    tq sbb dtg..

    p/s: tq to kakngah sbb belanje CKT...hehehe

Related Posts with Thumbnails